Rajzfilmek lepték el a MONYO palackjait

Rajzfilmek lepték el a MONYO palackjait

A MONYO Brewing&Co. címkéit eddig is csíptük, bár tény, hogy  elsősorban nem ezért szerettük őket: egyikben sem volt nagy hiba, de az idő és a sörök szaporodása miatt eléggé széttartottak. Most eljött a perc, hogy egységesítsék a sörök megjelenését és az egész főzde teljes arculatváltáson essen át.

Ehhez minitendert hirdettek és előre leszögezték, hogy ők bizony sörrel fognak fizetni: ez már magában meghatározta azoknak a stúdióknak a körét, akik kellő elhivatottságot éreztek az ügy iránt.

A győztes végül a Graphasel Design Stúdió lett, akik a bemutatón komplett ügynökségi gyorstalpalót tartottak a termékfejlesztés mikéntjéről – már ha jól beszélünk dizájnerül. Ebből kiderült, hogy egy grafikai stúdiónak sör-arculatot készíteni pont annyira vidám elfoglaltság, mint ahogy ezt a kívülállók elképzelik: annyira viháncolnak, hogy közben mindenki óhatatlanul beleadja minden ötletét és tehetségét.
A Dead Rabbit az alkotói folyamatból kintrekedteket is átsegítette a prezentáción és a vadiúj palackokat és poharat böngészve testközelből is megszemlélve kiderült: a Happy Tree Friends tényleg több generáció közös élménye  – ráadásul sörön is elképesztően jól mutat. A minimalizmus divatja rég elmúlt: a MONYO új címkéi egyrészt rádkiabálnak a hiperek kilométernyi polcairól, másrészt közel is kell hajolni hozzájuk, hogy mondjuk a jeges tüzet okádó keselyűt jól lásd. Mert elsőre csak észreveszed, másodjára viszont utánafordulsz.

A prémium-darabok  (Anubis és a Blöff-sorozat: Boris the Blade, Avi Cousin, Franky Four Fingers), némi alapanyag-módosítással még illenek a sorozatba, ám  a kisszériás, nagyon limitált kiadású sörök ezentúl is teljesen más látványvilággal jelennek majd meg – de ezeket úgysem a szuper- és hipermarketek polcain fogod megtalálni.

Borász Partnereink